2 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

Собачье мясо ( Fallout ) -Dogmeat (Fallout)

Fallout 4 «Взаимодействие с Псиной / Pet — Call — Feed Dogmeat»

Автор:Flipdeezy
Версия:2.0
Перевод:русский

Описание:
Данный мод расширяет возможности взаимодействия с Псиной в Fallout 4, позволяет кормить, лечить, играть, призывать Псину с анимацией и эффектами.

Как это работает: (Лакомство для Псины)
— Мод добавляет новый предмет в пункт приготовления пищи под названием «Лакомство для Псины». Оно может быть сделано из 1-го стейка Брамина, 1 коробки Сахарных бомб и 1 банки Собачьего корма. При каждом изготовлении вам будет добавляться 12 порций.
— Все работает точно так же, как игрушка для псины. Подойдите к Псине и выберите опцию для торговли с ним. Дать Псине «Лакомство» и будет проигрываться небольшая анимация, (подберет угощение) и съест, а вы будете его гладить в это время.
— Псина будет подходить к вашей руке и кушать угощение. Вы получите сообщение о том, что Псине лакомство понравилось и он получит положительные эффекты в течении 120 секунд +1 силы и +1 к ловкости, а также восстановит немного здоровья.
— Мод поставляется с новыми реальными звуковыми эффектами когда собака ест.
— Пожалуйста, обратите внимание, когда вы даете Псине лакомство, оно будет исчезать из инвентаря немедленно.
— Игрок также может есть это собачье лакомство, но оно не добавит вам эффектов, но будет уменьшать голод в режиме выживания и добавит немного здоровья.

Как это работает: (Игрушка для Псины)
— Мод добавляет новый предмет скрипучая «Игрушка для Псины», можно сделать на Химическом верстаке в разделе «Разное» из 2-х частей резины и 1-го куска пластика.
— Игрушка позволит вам взаимодействовать с Псиной. Если пес находится слишком далеко и вы используете игрушку, то пес автоматически перейдет к вам в командный режим. Вы можете сказать Псине идти в определенное место, забрать предмет, атаковать противника и т.п., в основном игрушку можно использовать чтобы призывать Псину в любое время, в любом месте, даже если он не является на данный момент вашим компаньоном.
— Если вы рядом с Псиной (подойдите к нему) и используйте скрипучую игрушку и вы погладите Псину. Есть 2 различных анимации, они имеют случайный шанс проигрывания, одна или другая. Псина будет получать +1 удачи в любое время, и вы будете гладить его в течение 4 минут.
— Псина будет вам рад и будет играться в любое время, если услышит скрип игрушки.

FAQ:
1. Не давайте Псине лакомство больше, чем 1 набор за один раз, т. е. давайте ему порции поочередно, если будете давать по несколько порций одновременно, все будет нормально, но Псина не будет иметь никаких дополнительных эффектов, кроме как лечения)
2. Не спамьте игрушку для собаки!
3. Игрушка не будет работать, если Псина в бою.

Требования:
Fallout 4

Собака в Fallout 4 Dogmeat [псина]

Псина (Dogmeat) — верный напарник по пути в бездну Fallout 4.

Собака — лучший друг человека, твердили нам наши родители еще в детстве. Ее место проживание называется Содружество Новая Англия. Насчет истории происхождения собаки, мы особо ничего не знаем. Вам предлагается выбрать, в качестве напарника собаку Dogmeat, именно возле станции Ред Рокет (Red Rocket station), которая находиться совсем не далеко от Сенкчури Хиллс (Sanctuary Hills). По началу имя собаки будет просто: «Пес». Со временем персонажи вам сообщат имя питомца.

Вы с легкостью, сможете отдавать разные команды своему верному другу, к примеру, метнуться в ближайшею локацию, дабы принести что-нибудь. Подобрать вещь или мусор, принеся его вам. Главным достоинством вашего напарника является бессмертие, ее попросту невозможно убить. Собака может прихрамывать или же лежать, чувствуя боль, до тех пор пока вы ее не вылечите. Вообщем очень удобненько… .

ИмяПсина
Видсобака, овчарка
Местоположениестанция грузовиков «Красная ракета»
Квестнет
Романтические отношенияневозможны
Умениенет

Местоположение

Обрести собаку предстоит в начале нашего пути. Нужно покинут Сэнкчуари, пройтись через мост. Направляйтесь на юго-восток. В то время, когда пересечете мост, направляйтесь к стоянке под названием «Красная ракета». Овчарка где-то поблизости. Для того, что бы заполучить верного друга, необходимо поболтать с ним, найдя общий язык. Советуем горизонтальные Венецианские жалюзи можно смело назвать типичными для современных офисов http://artblinds.ru/jalousie/goryzontalnye/, которые оформляются в классическом или строгом стиле.

Способности и умение

Масса компаньонов участвуют в ближнем бою также, как и наша овчарка. Собака имеет огромную силу и бессмертность. Выступает в роли танка. Тактика очень проста — нужно посылать собаку на врагов первой, что бы отвлечь их внимание, а далее атаковать со стороны.

Данный напарник не подарит вам особого перка, как некоторые остальные компаньоны. Но есть возможность использовать один из доступных перков под названием «Боевой пес». Пекр предоставляет три уровня, которые дают возможность жрать и стопорить врагов, непосредственно при атаке. Также есть возможность вызывать кровотечение ран и атаковать конечности врагов.

Читать еще:  Bethesda: Выдержка из серии интервью с Тоддом Говардом от IGN

Наверняка известно, что собака может быть одета броней. Не раз наблюдали картину, когда боевые псы в некой броне патрулировали территорию вмести с рейдерами. Заберите бронь у псины, отправив ее на тот свет. Советуем ознакомиться с нашей записью: Где найти экипировку для Пса в Fallout 4.

В начале вашего пути в fallout 4 сталкиваемся с проблемой открытия терминалом и замков. Верный друг псина. поможет достать Криолятор, который находиться в терминале. Хотя это, конечно же, баг, но как тут не воспользуешься.

Как поднять уровень взаимоотношений

Разработчики позаботились о том, что бы верный друг испытывал к вам максимальную симпатию. Не существует причин, по которым бы пес перестал испытывать лояльность. Ведь верные друзья не взирают на поступки, ценя просто так.

.

  • Fallout 4 «Собака всегда рядом / Never lose dogmeat»Данный мод поможет вам быстро переместить свою собаку на локацию.
  • Рюкзаки для Псины / Dogmeat’s BackpackFallout 4 Рюкзаки для Псины / Dogmeat’s Backpack Мод добавляет.
  • Fallout 4 «Immersive Nail Trim for Dogmeat»Мод Immersive Nail Trim for Dogmeat позволит вам «подстричь» когти.
  • Как найти пропавшего спутника Fallout 4?Содержание1 Нужно найти пропавшего компаньона в Fallout 4?2 Возведите колокол3.
  • Fallout 4 «Реплейсер собаки. Оками / Okami Dogmeat Retextures»Fallout 4 «Реплейсер собаки. Оками» Мод превращает Писну в волка-ёкая.

Любой напарник (в том числе собака и робот) безсмертны, пока они с вами в команде. Это правильно в игре, так как обычно при смерти напарника все переигрывали эпизод.

Придумали интересно, но как то не жизненно, то что собака бессмертна.. .

Finding a lost Dogmeat or other NPC in Fallout 4

While exploring the Commonwealth in Fallout 4 you have many opportunities, and sometimes demands, to switch companions. This,
unfortunately, can lead to a companion getting lost. I’ve noticed this most distressingly with Dogmeat. It is a sad day when you can’t find Dogmeat!

Once when I lost Dogmeat, he returned to the gas stations south of Sanctuary. But, another time he completely disappeared, and I could have sworn I sent him to Sanctuary.

First Check the Doghouses

If you are on the PS4 or Xbox One consoles then right now this is your only hope. Apparently, he can end up in dog houses. There are 3 or 4 dog houses in sanctuary. I thought I had found them all, but in the image below the green dot (aiming recticle) is pointing at the location of a doghouse that I did not know existed where I found Dogmeat. It is behind the yellow crafting house towards the bridge. I just never walked over there for some reason. When I did, I found Dogmeat. I suggest checking it out:

PC Users Have Another Way

We’ll need to use console commands.

You can bring up the console by clicking the Tilde (

) key on your keyboard. It is usually to the left of the 1 key and above Tab. This console has a wealth of power, but we just need a few things.

We need the ID of Dogmeat and a way to get him to you. This will work with other NPCs if they somehow get lost.

For a complete list of companions and their IDs check out our companion list with their in-game IDs. You can then use the process below to summon them back to you!

Recover a Lost Dogmeat or Other Companion

We have determined that the Dogmeat ID is 0001d162

    Open up the Console by typing Tilde (

)

  • Type ‘prid 0001d162’
  • Hit Return/Enter
  • Type ‘ moveto player’
  • Hit Return/Enter
  • Hit Tilde (

    ) again to close the console

  • Dogmeat will shoot to you like he is being magically summoned and be next to you!
  • Travel the Commonwealth with your Dogmeat
  • Finding the ID or Base ID of other NPCs

    People refer to this by different names, but base ID and ID are roughly equivalent. You may have to load a previous save where the
    NPC or object was still accessible. Then do the following:

      Open up the Console with Tilde (

    )

  • Click on the NPC
  • A string will appear like this (000d0e9b) indicating the ID, but NPCs will have extra info after them like this [ER].
  • The string inside the () is the ID. NPCs usually have brackets after them indicating a type of something similar — they may look like this (000d0e9b[ER]) with another bit in brackets after the ID. The ID is still just 000d0e9b.

    If the NPC indicator brackets are not after the NPC, you have probably clicked the wrong thing. Keep clicking around until you get the NPC
    indicator.

    You can now login to your broken save and follow the same steps as those above outlined for Dogmeat.

    Dogmeat (Fallout)

    From Wikipedia the free encyclopedia

    Dogmeat is a recurring dog non-player character (NPC) in the Fallout series of post-apocalyptic themed role-playing video games. Dogmeat was introduced as an optional companion to the player character in the original Fallout (1997), and has made cameo appearances in the sequel Fallout 2 (1998) and in some other video games. Other, different Dogmeats are featured in the same role in Fallout 3 (2008) and Fallout 4 (2015). All incarnations of the character were well received, becoming widely regarded as one of the best remembered features in the series, as well as one of the most popular sidekick type characters in video gaming overall.

    Читать еще:  Лучший косплей Китаны из Mortal Kombat

    Contents

    • 1 Character design
    • 2 Appearances
    • 3 Reception
    • 4 See also
    • 5 References
    • 6 External links

    Character design [ edit ]

    Dogmeat was inspired by the unnamed dog of Max Rockatansky (Mad Max) from the 1981 post-apocalyptic film Mad Max 2. His initial name had been «Dogshit» and his ultimate name was derived from the opening scene of the 1975 post-apocalyptic film A Boy and His Dog, in which the main character Vic calls his dog Blood «Dogmeat». [1] According to Fallout producer, lead programmer and designer Tim Cain, «Leonard Boyarsky, the [game’s] art director . had that movie running continuously in his office, and I think he remarked on several occasions that having a dog in the game would be really cool. [It’s] why we wanted a dog in the first place.» [1] Fallout programmer and designer Jesse Heinig was credited by Cain as probably «one person to thank for Dogmeat.» [1] Heinig himself said: «My understanding is that [Fallout designer] Scott Bennie settled on the name ‘Dogmeat’ for the character, and it’s likely that he did pick that from the story in question.» [1]

    In 2009, Fallout designer Chris Taylor said they «never expected that Dogmeat would become such a popular character.» Taylor said: «I always intended that the various NPCs that joined up with the player would come to a violent end. I was shocked when I heard of all the work people went through to keep Dogmeat alive to the end – especially the hell that they went through with the force fields in the Military Base.» [1] According to Fallout 2 and Fallout: New Vegas designer Chris Avellone, Dogmeat is «arguably the most successful NPC companion ever» for several reasons: «One, he doesn’t talk, so the players can project a personality on to him. Two, he’s effective in combat . and three, he’s a dog that stays with you through thick-and-thin. I don’t think there’s a deeper ‘awww’ sentiment than people have in their hearts for their pets.» [1]

    In Fallout 4, Dogmeat’s motion capture was done by a German Shepard named River. [2] On June 27, 2021, Fallout 4 ‘ s senior game designer Joel Burgess confirmed via Twitter [3] that River had passed away. [4] [5]

    Appearances [ edit ]

    In the original Fallout by Black Isle Studios and Interplay Entertainment, the protagonist player character, the Vault Dweller, first encounters the feral Dogmeat in Junktown. Dogmeat’s former owner (an unnamed man closely resembling Max Rockatansky) died at the hands of thugs hired by a local gangster named Gizmo. If the player character feeds Dogmeat or is wearing a leather jacket, Dogmeat will follow them and fight in their defense. According to the series’ canon, Dogmeat was adopted by the Vault Dweller on 30 December 2161, and killed by a force field barrier during the Vault Dweller’s assault on the Master’s Military Base on 20 April 2162. [6] [7] [8] Dogmeat was supposed to appear in the canceled film adaptation of the game as well. [9]

    In Fallout 2, Dogmeat makes a non-canonical appearance in an Easter egg type special encounter «Café of Broken Dreams». [8] [10] During the encounter, Dogmeat can be picked up by the player character, the Chosen One, if the player approaches him wearing Vault 13 jumpsuit (or the Bridgekeeper’s robes, due to a bug in the game). If the player chooses to kill Dogmeat, a man named Mel (in a reference to Mel Gibson, the actor who played Mad Max in the film) will appear and try to avenge him. [1] Dogmeat has made uncredited cameo appearances outside of the Fallout universe in Troika Games’ 2001 Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura (created by Fallout designer Tim Cain) and in 2004 The Bard’s Tale by inXile Entertainment (headed by Fallout producer Brian Fargo). However, there were no plans to bring back Dogmeat for the original third Fallout game project by Black Isle Studios, the canceled Van Buren. [1]

    An entirely different [8] dog named Dogmeat appears in Fallout 3 by Bethesda Softworks, which begins in the year 2277. His master, a scavenger, was killed by a band of raiders in the scrapyard where the dog is to be found. Dogmeat can be recruited by Fallout 3 ‘ s player character, the Lone Wanderer. The dog can find objects of value across the landscape and bring them to the player. [11] Fallout 3 expansion set Broken Steel optionally (enabled by choosing the ‘perk’ bonus «Puppies!» after reaching 22nd experience level) allows a killed Dogmeat to be replaced by a new one (with twice as many hit points, that is a starting value of 1,000 instead of 500) whenever he dies during the game. [12] A fanmade mod which provides an armor for Dogmeat was compared by Destructoid to the infamous [13] horse armor paid DLC from Bethesda’s The Elder Scrolls IV: Oblivion, «except free and functional». [14]

    Читать еще:  Питер Джексон: От успеха; Хроник хищных городов; зависит выход игры по мотивам

    A new version of Dogmeat appears in Fallout 4. In this game, Dogmeat is a German Shepherd, and can not die. [15] Dogmeat also appears in Fallout Shelter. [16]

    Reception [ edit ]

    Everyone knows that a dog is a man’s best friend. Never is this truer than in a post-apocalyptic nuclear world.

    Owen Good of Kotaku called Dogmeat «one of the franchise’s most iconic characters» as well as its «one of the most [e]motionally fulfilling features.» [18] The book Level Up!: The Guide to Great Video Game Design by Scott Rogers used him as an example while discussing how the «party members don’t need to be human». [19] In 2008, UGO Team stated this «undisputed champion of Fallout characters» is not «only our favorite Fallout character, he’s also one of gaming’s greatest dogs.» [8] That same year, Joe Martin of Bit-tech ranked Dogmeat as the sixth top PC game NPC of all time, commenting: «There are a lot of computer game characters we like and a few we’d even go so far as to say we love. Dogmeat though, despite being a definite tabula rasa, sits in a different category altogether and is the only computer game character that we’d reload and repeat significant portions of a game for, just so he could stand a better chance of survival.» [20] In 2009, Michael Fiegel of The Escapist called Dogmeat possibly the most beloved character of the Fallout universe, writing that «in an uncaring wasteland . Dogmeat is a moral compass: Though your needle might swing towards good or evil, his center always holds strong provided you protect him.» [1] Dogmeat was included in numerous lists of best video game dogs, including by Lisa Foiles of The Escapist in 2010, [21] Michael Perry of PlayStation Official Magazine in 2012, [22] Gergo Vas of Kotaku in 2013, [23] and Brian Taylor of Paste, and the staff of Bild in 2014. [24] [25] Ryan McCaffrey of IGN chose Dogmeat as the top feature he wished to return in Fallout 4. [26] Lauren Rouse of Kotaku included Dogmeat as her «best animal companions that are the real mvps of video games», and further stated that «he can fetch, he can attack, he can be dressed up in crazy costumes and he will love you unconditionally.» [27]

    Dogmeat was also acclaimed by numerous publications as one of the best sidekick type characters in video games. He was included at GameSpot on their list of the top ten video game sidekicks in 2000, chosen for his loyalty to his master in spite of his «propensity to get himself into trouble, his inability to perform any tricks, and his refusal to listen to directions» in the original game. [28] This «loyal companion» was also chosen by GameSpot to be one of the 64 characters to compete in the 2008 poll for the title of «All-Time Greatest Game Sidekick». [29] In 2004, Dogmeat placed as second on Dave Kosak of GameSpy as his list of the best video game sidekicks, also because of his extreme faithfulness to the player’s character. [30] In 2008, The Telegraph featured him as one of top ten greatest sidekicks in gaming history. [17] In 2011, Maximum PC included Dogmeat among the 25 of gaming’s greatest sidekicks, commenting that «though his look, his breed, and his stats have varied [through the series], Dogmeat has the loyalty and heart of a champion.» [31] While David Lozada of GameRevolution has also included him on his «The best video game sidekicks ever», and stated that «Dogmeat is a recurring character in the Fallout franchise for good reason. This companion will attack anything or anyone on command, no matter how large or menacing the enemy may look.» [32] Matthew Byrd of Den of Geek included Dogmeat and placed as 9th of their «best video games npcs ever», stating that «Not only is this companion one of the most consistent sights in the Fallout universe, but their status as the absolute goodest boy/girl is undeniable.» [33] In 2021, Rachel Weber of GamesRadar ranked Dogmeat as 39th of their «50 iconic video game characters,» [34] while PC Gamer ranked Dogmeat as 29th of «the 50 most iconic characters in PC gaming,» stating that «Fallout ‘ s Dogmeat is both the most famous and most long-standing, having appeared in one form or another in every mainline Fallout Game since 1996, the latest of which lets you dress him up». [35]

    River, the dog who portrayed Dogmeat in Fallout 4, was awarded «Top Video Game Dog of 2015» at The CW’s World Dog Awards. [36] In 2018, A Dogmeat statue has been made. [37]

    Источники:

    http://www.playground.ru/fallout_4/file/fallout_4_vzaimodejstvie_s_psinoj_pet_call_feed_dogmeat-979933

    http://topagame.ru/dogmeat-psina/

    http://www.gameskinny.com/3dokq/finding-a-lost-dogmeat-or-other-npc-in-fallout-4

    http://wikizero.com/en/Dogmeat_(Fallout)

    Ссылка на основную публикацию
    Статьи c упоминанием слов:
    Adblock
    detector