0 просмотров
Рейтинг статьи
1 звезда2 звезды3 звезды4 звезды5 звезд
Загрузка...

The Shadow The Blade

The Shadow The Blade

Total War: WARHAMMER II — The Shadow & The Blade это новое дополнение новыми легендарными лордами темных эльфов и скавенов. Для игры вам будет доступно 2 лорда — Малус Темный Клинок и Мастер смерти Сникч. Они возглавляют свои фракции, которые доступны в компании Центра вихря и Империи смертных. В дополнение вы получите ряд новых отрядов, а также уникальные игровые механики для новых фракций.

Содержание статьи:

Малус Темный Клинок (Хаг Греф)

Уникальная механика фракции

Одержимость

Чтобы противиться одержимости Тз’арканом, Малус вынужден постоянно пить эликсир, мешающий демону поглотить разум носителя целиком. Эликсир обходится Малусу весьма дорого, но его повелитель Малекит уверяет, что с радостью поделится рецептом эликсира, если Малус поможет взять контроль над Вихрем.

Даже понимая, что впускать Осушителя миров в свой разум опасно, Малус пойдет на это ради серьёзных преимуществ в бою. Он может принять демона и наполниться великой злобой, до которой ему одному далеко даже со своим легендарным дурным нравом. Правда, чрезмерное обращение к этой почти безграничной силе заставит Малуса отчаянно хвататься за соломинку и отвлекаться на то, чтобы вернуть власть над собственной душой.

Экспедиция Темного Клинка

Малус начинает игру владыкой могучего города Хаг Греф и командующим экспедиционными войсками на другом конце света, куда он прибыли на Черном ковчеге.

На первых этапах кампании перед игроком встанет выбор: сохранить контроль над Хаг Грефом или отдать город в обмен на внушительную сумму.
Даже Темный Клинок не сразу откажется от такого предложения. Вам придется сделать выбор в пользу одного из двух разных начал кампании. Плетение интриг

Шепот Тз’аркана

Малус Темный Клинок всегда был кладезем ненависти и бессердечности, а жестокая сущность демона Тз’аркана только усилила эти стороны его темной души. Хотя Малус и ведет внутреннюю борьбу с демоном, тот не прекратит попыток влиять на поступки носителя, склоняя эльфа к немыслимо лютым и кровавым делам. В рамках новой системы заданий Малус может отзываться на темный шепот демона и получать за это значительные, а порой и уникальные награды в виде предметов, последователей и других сокровищ.

Новые отряды и персонажи

Малус Темный Клинок (легендарный лорд)

На битву Малус выходит в тяжелой броне и превосходно пробивает доспехи своим грозным варп-мечом Кейна в ближнем бою. Он разъезжает на свирепом хладнокровном по кличке Зловредный Нрав и устрашает врагов, становясь ужасающей силой на поле боя.

Малус обладает уникальной, но затратной способностью превращаться в демона Тз’аркана, Осушителя миров. Применение этой способности восстанавливает его здоровье, повышает характеристики и сильно меняет другие способности в бою.

Верховный укротитель (лорд)

Темные эльфы издавна слыли искусными укротителями зверей и иных животных, а особенно в этом преуспели те, кого называют верховными укротителями. Укротители прекрасно умеют бороться с крупным противником и очень пригодятся, когда против вас выступает враг с целым полчищем здоровенных боевых тварей.

Хозяин (герой)

Хозяевами называют представителей низшей знати темных эльфов. Эти герои ловко владеют копьем и щитом, наносят существенный урон крупным целям и способны выдержать даже самые страшные удары благодаря хорошей защите в ближнем бою и способности стража, защищающей персонажей поблизости.

Колесница бичевателей

Быстрые и смертоносные, эти боевые повозки колесят по полям сражений как по охотничьим угодьям, а их возничие готовы убивать и порабощать. Воины на колесницах метают мощные гарпуны и очень любят охотиться — им ничего не стоит завалить даже самого могучего зверя.

Кровавая Медуза

Кровавая Медуза заключена в змеином теле, что приносит ей безмерную боль и делает ужасающей на поле боя. Этих зловещих извивающихся монстров лучше ставить позади основных сил, откуда Медузам удобнее всего истреблять врагов мощными дальними атаками. Впрочем, вблизи они тоже могут рвать и метать, что делает их полезными универсальными бойцами для устрашения вражеских отрядов.

Кровавое святилище

Движимое темной магией, Кровавое святилище прочесывает поле боя, воодушевляя своих и деморализуя чужих бойцов способностями «Агония» и «Аура пыла». Высоко на нем сидит одна из Медуз, которой очень удобно смотреть на врагов свысока и одаривать их убивающим взглядом.

Сирена Алой погибели (Кровавая Медуза — знаменитый отряд)

Сирена Алой погибели — сущий ужас во плоти. Эта уникальная Медуза умеет наносить урон по области, разрывая в клочья слишком близко подошедших врагов и представляя собой огромную опасность в ближнем бою.

Разорители Ракарта (колесница бичевателей — знаменитый отряд)

Разорители Ракарта — лучший из лучших отрядов бичевателей Клар Каронда. Это отряд для борьбы с крупными целями: колесничие вооружены смертоносными колючими сетями для замедления врага и превращения его в легкую добычу.

Вороны Кейна (гарпии — знаменитые отряды)

Гарпии всегда ищут, кого бы сожрать, а Вороны Кейна — самые прожорливые из гарпий. Они восстанавливают здоровье за счет нанесенного урона, повышая свою живучесть, повергая войска противника в ужас и осыпая его внутренностями недоеденных жертв.

The Shadow & The Blade also has divisive Dark Elves

Source: Windows Central

Meanwhile, over on the Dark Elf half of the DLC, Malus Darkblade has become partially possessed by the Greater Demon Tz’arkan, the Drinker of Worlds. This has resulted in a fractured mind on the edge of a knife that can cause discontent among Malus’ troops — and immense power mortals only dream of. Malus’ campaign revolves around trying to find a solution to this, balancing the strengths and weaknesses it causes him to develop, drinking ever more-expensive potions to temporarily quell the demon. In terms of new units, the Dark Elves now have access to the Bloodwrack Medusa, an extremely powerful creature with surprising range capability. The Bloodwrack Shrine, High Beastmaster, Master and Scourgerunner Chariot further fill the roster.

In gameplay terms, this is represented through a meter showing how strong Tz’arkan’s hold on Malus is. The weaker the demonic influence, the better a leader Malus is, gaining replenishment benefits for his army and decreased construction costs. As Tz’arkan gets stronger however, these benefits turn to negatives, your generals become increasingly disloyal and you take massive replenishment penalties, in exchange for seriously increased martial power and the ability to fully transform and let the demon rage on the battlefield, with destructive results that you can see below.

While I appreciate the kind of risk-reward mechanic implemented here, right now it feels imbalanced. The replenishment penalty means that without some work put into your buildings, you won’t be able to replenish your army at all without constantly chugging the expensive potions. Either this penalty should be slightly loosened or Malus needs to become even more ludicrously powerful than he already is, in order to make up for the dwindling army reserves using him in his demonic state will inevitably result in.

The risk-reward mechanic feels imbalanced.

There’s also some neat fluff work that makes this campaign feel more accurate and immersive. Usually, browsing the war map simply provides an ambient overview of the campaign. Not so when you are playing as Malus. As the demon increases its hold, the screen tints purple and Tz’arkan laughingly mocks Malus’ struggle. When you’ve previously played this game for over 250 hours, it’s a legitimate shock and a neat way of reinforcing how torn Malus is.

Читать еще:  Far cry 5

You buy the official key, which you receive immediately after payment in the window that opens, as well as a link to the page with the key that will come to your E-Mail specified during purchase.

Each buyer who left a positive review (I want a gift) — receives one of more than 40 different games for Steam. Which one? You will find out about this when you receive your GIFT.
It can be activated on “Steam”.

To receive a gift you must:
1) Buy a game from us
2) Leave a positive review with the comment “I want a gift”
3) Expect.

Distribution of the gift is done within 48 hours after writing the comment.
Attention!! By setting a review, you warrant that you have read all the conditions for the Gift and, if something is not clear, you have asked.
For a positive review of the product, I will provide the buyer with a gift certificate in the amount of 5 rubles.
Details of gift certificates https://www.oplata.info/info/card_new.asp

Each buyer will receive a Promo code, he gives an excellent discount on all our pre-orders!
**************************
Language: Russian, English, French, Italian, German, Spanish, Czech, Korean, Polish, Turkish
Platform: PC
Activation: Steam
Activation region: Russia, Ukraine and the CIS
ATTENTION! To access the content of the add-on you must have activated the game Total War: WARHAMMER II.
**************************

The Shadow & The Blade is the latest addition to Total War: WARHAMMER II with legendary lords. Malus the Dark Blade and the Death Master Snick await you, each with their own goals, mechanics, squads, and game styles.

ADDITION FEATURES:
— Both charismatic and unique rulers are at the head of their own factions: Malus the Dark Blade rules Hag Gref and the dark elves, and the Deathmaster Snikch rules the Skaven clan Eshin.
— Each of the legendary lords has its own unique mechanics of the faction, tasks, legendary objects, skills and story campaign.
— Dark elves and skavens now have access to powerful new units and heroes.
— The ranks of sadists and war-racers from Hag Gref were joined by warriors on deadly chariots and tormented by pain Medusa.
“The Skavens rely on the insidious magic of disguise, warp weapons, and the famous assassins of the Eshin clan — infantry that secretly inflicts death blows.
— New famous units are ready to rush into battle, capable of driving and destroying the enemy even in the New, at least in the Old World.
— Both lords are available in the campaign, in battle modes and their own battles. For owners of the games Total War: WARHAMMER and Total War: WARHAMMER II, a large campaign is available for free, which also tells about the mortal empire.

This product is distributed through digital distribution, it is only a pin code, and does not contain packages and boxes.

Total War: Warhammer II — The Shadow & The Blade Review

Total War: Warhammer II — The Shadow & The Blade Review

Released 12 Dec 2019

Developer: Creative Assembly
Genre: Turn-Based Strategy
Available from:
Steam

It’s the end of the year, and Total Warhammer II’s latest (not last) DLC is in town. A Lord Pack following the now familiar structure of two legendary lords/factions from different races and a myriad of new units, The Shadow & The Blade brings the Dark Elf Malus Darkblade and the Skaven Deathmaster Snikch to the world of Total War: Warhammer II.

Playable in both Eye of the Vortex and Mortal Empire campaigns, the new lords bring with them new units and regiments of renown, as well as unique campaign mechanics that continue Creative Assembly’s great decision to differentiate factions as much as possible.

On the Druchii side, we got Malus Darkblade — Dark Elven Dreadlord and host to the Daemon Drinker of Worlds Tz’arkan. Locked in the same body against their will, the elf and the Daemon constantly struggle with each other for control of the vessel.

Every turn, Tz’arkan’s influence grows, increasing Malus’ strength in battle in return for sapping the confidence of his generals and wrestling his control of his own body. In order to keep the possession in check, Malus must drink an elixir supplied by Malekith — an elixir which increases in cost with each dose, and whose recipe will only be granted by the Witch King if Malus helps him on his quest to corrupt the Vortex (don’t worry, you don’t have to race against time like in that horrible ritual rubbish from the base game).

Tz’arkan, being a demon, also constantly whispers acts of cruelty and slaughter to Malus, which take the form of missions the player can undertake. These missions increase Darkblade’s possession, but give out obscene rewards ranging from thousands of gold coins to unique items, which severely encourage you to take them. Once the Daemon’s possession reaches its max level, the Druchii Dreadlord can cede control to transform mid-battle into a vastly more powerful version, constantly losing health as the battle goes on.

While Malus by itself is a mostly unremarkable Lord, Tz’arkan is a powerhouse. The demon version paints the Dark Elf in glowing purple power lines and goes to town on anyone that even thinks about standing in its way. Much like Tyrion and his Sunfang, Tz’arkan periodically mixes even special power attacks during his normal attack animations, carving corridors among enemy lines with a special wave strike or unleashing explosions that send dozens of enemy soldiers flailing through the air. The first time I watched him, I got serious flashbacks to Sauron’s performance during The Lord of the Rings’ Siege of Barad-dûr.

That battle performance is one of the upsides of the Daemon possession, acting in a similar manner to the Sword of Khaine effects but without many of the downsides. The Possession mechanic seems weirdly balanced, giving Malus’ armies a penalty to attack if he is in control of himself while giving loyalty penalties to generals when Tz’arkan reigns supreme; at the moment, the obvious optimal strategy is to keep Malus at medium and high possession (giving him 5 to 10% Ward save and zero penalties) and ticking that possession over to max for a few turns to kick some serious ass, before taking an elixir to lower it down again.

One interesting aspect of the Dark Elf campaign is that it gives you a campaign start choice — something I imagine will become more common in future Total War games. Darkblade starts his campaign on a Black Ark expedition in the south-east of the world, far from his own city of Hag Graef. Early in the campaign, a dilemma pops up involving an offer from a rival Dreadlord to take control of Hag Graef in exchange for 20,000 gold, allowing Malus to give the city up for a vast sum of money upfront, or keep control of the city to fund the expedition in exchange of keeping it safe and functional. It’s an interesting idea, allowing players to tailor their initial hours — arguably the most interesting and exciting ones — and I hope it becomes more common as a feature moving forward.

Читать еще:  Far Cry 3 Xbox 360 vs Xbox One (обратная совместимость) Частота кадров

The Skaven, however, are a bit more plain. Deathmaster Snikch of Clan Eshin is the ratmen’s greatest assassin, and is sent down to track down Tz’arkan and steal his power for the Council of Thirteen. His unique features are less battle-based and more campaign-focused, comprising the unique relationship between the great Skaven clans and the influence this assassin house has.

On one hand, Clan Eshin’s prowess allows them to perform “Shadowy Dealings” — acts of subterfuge in the campaign map similar to those undertaken by agents/heroes, but which happen instantly with a 100% chance of success. These acts run the gamut from your typical sabotage, theft, and assassination to rebellions, spying, and even the destruction of whole cities, but require “schemes” — a resource that regenerates every 5 turns — to balance them out (as well as a high-enough level character).

Building on top of that preposterous efficiency, Clan Eshin markets their services to the other Skaven houses in the form of the Greater Clan Contracts — special requests that pop-up every few turns after the Council convenes, and which often involve one mission from at least one of the four Greater Clans. Undertaking them bring fame and fortune (and food), increasing the standing of Clan Eshin and allowing you to buy special units at vastly reduced prices and upkeep.

Continuing the assassination theme, the new Skaven faction’s heroes are the new Master Assassin Lord and Eshin Sorcerer, the later of which uses the new Lore of Stealth to influence the battlefield via buffs and debuffs. The Master Assassin, like Deathmaster Snikch, is able to vanguard deploy and use Concealment Bombs to make itself hidden, but they like the Deathmaster’s Weeping Blades which instantly reduce their target’s armour by 50%.

In terms of units, The Shadow & The Blade is rather varied, adding both regular new units and their Regiment of Renown variations. The Skaven come packed with Eshin Triads, Poisoned-Wind Mortars, and Warp-Grinder Weapon Teams: a front-line middle-term between Clanrats and Stormvermins, and mortar that fires poison gas bombs, and a drill-armed unit capable of Taking down people and walls alike. Meanwhile, the Dark Elves have the harpoon-equipped Scourgerunner Chariot, the giant ranged monster Bloodwrack Medusa (they cause terror instead of turning people to stone), and the siege-weapon Bloodwrack Shrine. The Druchii also get a High Beastmaster Lord and a Master Hero, but they are little more than specialised units for anti-large and anti-infantry, respectively.

With everything from a Daemon-possessed Dreadlord to a Regiment of Renown mortar that has airburst poison shells, this DLC is surprisingly interesting. I’m definitely not a Dark Elf nor Skaven fan, but the new mechanics are good enough to keep me engaged for the duration and make me seriously consider a replay. Warhammer 2‘s latest DLCs have often been way more ‘hit’ than ‘miss’, and The Shadow & The Blade is no exception.

Малус Темный Клинок

Малус является лидером фракции Хаг Греф. Сам же он возглавляет экспедицию на другом конце света, прибыв туда на черном ковчеге. При игре за него перед вами встанет дилемма — отдать свой родной город на севере, получив за это хорошую сумму денег и лучше сосредоточиться на своей экспедиции или же отказаться от продажи города и пробовать вести дела и в Новом и в Старом Свете одновременно.

Расположение Малуса в Вихре и Империи

Одержимость Тз’арканом

Чтобы бороться с одержимостью Тз’арканом, Малус вынужден постоянно пить особый эликсир, мешающий демону поглотить его разум и подчинить его волю. Однако, ради существенных преимуществ на поле боя Малус может впускать Осушителя миров в свой разум, жертвую при этом своей душой и телом, которое не способно бесконечно сопротивляться почти безграничной силе демона.

Показатель одержимости

В компании вам всегда придется балансировать между одержимостью и полным самоконтролем — ведь на каждом из уровней одержимости/контроля вы получаете различные бонусы и штрафы, действующие как на лорда и армию, так и фракцию в целом.

Несмотря на нежелание Малуса подчиняться Тз’аркану демон время от времени будет нашептывать ему различные кровавые мысли, за воплощение которых можно получить уникальные предметы, спутников и тд.

Новые отряды и персонажи

Укротители прекрасно противостоят крупным противником, поэтому если у вашего врага много различных чудовищ — он вам обязательно пригодиться.

Сюзерен

Сюзерены отлично обращаются со своей алебардой, являясь при этом серьезной угрозой для крупных врагов. Наличие щита также повышает его выживаемость и увеличивает защиту от стрелкового оружия. Благодаря своей особенности сюзерен увеличивает сопротивление физическому урону лордов и героев неподалеку.

Колесница бичевателей

Быстрые колесницы с высоким бронебойным уроном от стрелкового оружия. Хорошо противодействуют вражеским крупным бронированным существам. После исчерпания боезапаса способны доставить немало проблем вражеской пехоте в ближнем бою.

Кровавая Медуза

Медузы предпочитают использовать мощные магические дальние атаки. В ближнем бою также способны за себя постоять.

Кровавое святилище

Кровавое святилище увеличивает атаку и дисциплину своих бойцов, накладывает штрафы на врагов своими способностями на поле боя. На вершине святилища восседает медуза, обстреливающая на противника весь свой гнев.

Сирена Алой погибели

Это уникальный отряд способен наносить урон по области, разрывая в клочья тех несчастных, которым не посчастливилось находиться рядом.

Разорители Ракарта

Разорители Ракарта — элита Клар Каронда. Они имеют отравленные стрелы, лучшие показатели в ближнем бою, а также снижают скорость и защиту от выстрелов в области вокруг себя.

Вороны Кейна

Летучие воплощения самого Кейна. Эти Вороны восстанавливают здоровье за счет нанесенного урона, повышая свою живучесть и вселяя ужас в сердца врагов.

The Shadow & The Blade has sneaky Skaven assassins

Source: Windows Central

Deathmaster Snikch is the famed Clan Eshin assassin for the Skaven, feared throughout the entire world for his murderous abilities. Wielding triple poison swords (he holds one in his tail) there’s no fleet he can’t burn, no wall he can’t climb, no throat he can’t slit. Leading his scurrying brethren, Snikch is allowed to undergo schemes of sabotage against his foes, as well as take on contracts from the other four major Skaven clans: Mors, Pestilens, Skyre and Moulder. By taking on different contracts, you can build Clan Eshin’s reputation and get special privileges. Eshin Triads are the main new unit the Skaven have, stealthy polearm-using assassins that are great at carving through light enemy infantry. There’s also a new Eshin Sorceror, Master Assassins, Warp-Grinder Weapon Teams and Poisoned Wind Mortars.

Deathmaster Snikch feels incredible to play as and is a scarily-effective hero killer.

We’re talking about Skaven here, so naturally that doesn’t mean taking contracts on other races the ratmen so despise, oh no. The clans are all spying on each other and they’ll pay Clan Eshin vast quantities of food and money, in addition to providing discounts. Of course, spying on a Clan tends to make them angry, so whoever you choose not to help will inevitably be more difficult to reason with in diplomacy and just generally make things more obnoxious for you. If you aid Clan Skyre, the insane Warlock Engineers will gladly hand you advanced technology at a reduced price but if they’ve asked you to spy on Clan Moulder, the flesh-shapers won’t be pleased.

Читать еще:  Игроки Total War: Warhammer 2

Snikch himself can undertake missions, but given that he feels incredible to play as and is a scarily-effective hero killer on the battlefield, it’s best to assign schemes and contracts to his assassin underlings. When you’ve got assassins spread out, darting across the world hindering armies and spying on potential threats, it really does feel like you’re at the center of a marvelous spiderweb, an intricate network of espionage all in your employ. It’s a really nice change of pace from the way Skaven usually play and actually got me invested in a Skaven campaign, something that’s never happened before.

Coinciding with the release of this DLC, Creative Assembly also released a patch that has greatly optimized the turn times. Running on a Samsung SSD, end turn times in the Eye of the Vortex story mode have gone from about fifteen seconds to less than ten, while the ambitious Mortal Empires grand campaign only needs twenty seconds as opposed to previously requiring well over a minute. This patch isn’t part of the DLC but because of the timing, it’s worth mentioning.

Малус Темный Клинок (Хаг Греф)

Уникальная механика фракции

Одержимость

Чтобы противиться одержимости Тз’арканом, Малус вынужден постоянно пить эликсир, мешающий демону поглотить разум носителя целиком. Эликсир обходится Малусу весьма дорого, но его повелитель Малекит уверяет, что с радостью поделится рецептом эликсира, если Малус поможет взять контроль над Вихрем.

Даже понимая, что впускать Осушителя миров в свой разум опасно, Малус пойдет на это ради серьёзных преимуществ в бою. Он может принять демона и наполниться великой злобой, до которой ему одному далеко даже со своим легендарным дурным нравом. Правда, чрезмерное обращение к этой почти безграничной силе заставит Малуса отчаянно хвататься за соломинку и отвлекаться на то, чтобы вернуть власть над собственной душой.

Экспедиция Темного Клинка

Малус начинает игру владыкой могучего города Хаг Греф и командующим экспедиционными войсками на другом конце света, куда он прибыли на Черном ковчеге.

На первых этапах кампании перед игроком встанет выбор: сохранить контроль над Хаг Грефом или отдать город в обмен на внушительную сумму.
Даже Темный Клинок не сразу откажется от такого предложения. Вам придется сделать выбор в пользу одного из двух разных начал кампании. Плетение интриг

Шепот Тз’аркана

Малус Темный Клинок всегда был кладезем ненависти и бессердечности, а жестокая сущность демона Тз’аркана только усилила эти стороны его темной души. Хотя Малус и ведет внутреннюю борьбу с демоном, тот не прекратит попыток влиять на поступки носителя, склоняя эльфа к немыслимо лютым и кровавым делам. В рамках новой системы заданий Малус может отзываться на темный шепот демона и получать за это значительные, а порой и уникальные награды в виде предметов, последователей и других сокровищ.

Новые отряды и персонажи

Малус Темный Клинок (легендарный лорд)

На битву Малус выходит в тяжелой броне и превосходно пробивает доспехи своим грозным варп-мечом Кейна в ближнем бою. Он разъезжает на свирепом хладнокровном по кличке Зловредный Нрав и устрашает врагов, становясь ужасающей силой на поле боя.

Малус обладает уникальной, но затратной способностью превращаться в демона Тз’аркана, Осушителя миров. Применение этой способности восстанавливает его здоровье, повышает характеристики и сильно меняет другие способности в бою.

Верховный укротитель (лорд)

Темные эльфы издавна слыли искусными укротителями зверей и иных животных, а особенно в этом преуспели те, кого называют верховными укротителями. Укротители прекрасно умеют бороться с крупным противником и очень пригодятся, когда против вас выступает враг с целым полчищем здоровенных боевых тварей.

Хозяин (герой)

Хозяевами называют представителей низшей знати темных эльфов. Эти герои ловко владеют копьем и щитом, наносят существенный урон крупным целям и способны выдержать даже самые страшные удары благодаря хорошей защите в ближнем бою и способности стража, защищающей персонажей поблизости.

Колесница бичевателей

Быстрые и смертоносные, эти боевые повозки колесят по полям сражений как по охотничьим угодьям, а их возничие готовы убивать и порабощать. Воины на колесницах метают мощные гарпуны и очень любят охотиться — им ничего не стоит завалить даже самого могучего зверя.

Кровавая Медуза

Кровавая Медуза заключена в змеином теле, что приносит ей безмерную боль и делает ужасающей на поле боя. Этих зловещих извивающихся монстров лучше ставить позади основных сил, откуда Медузам удобнее всего истреблять врагов мощными дальними атаками. Впрочем, вблизи они тоже могут рвать и метать, что делает их полезными универсальными бойцами для устрашения вражеских отрядов.

Кровавое святилище

Движимое темной магией, Кровавое святилище прочесывает поле боя, воодушевляя своих и деморализуя чужих бойцов способностями «Агония» и «Аура пыла». Высоко на нем сидит одна из Медуз, которой очень удобно смотреть на врагов свысока и одаривать их убивающим взглядом.

Сирена Алой погибели (Кровавая Медуза — знаменитый отряд)

Сирена Алой погибели — сущий ужас во плоти. Эта уникальная Медуза умеет наносить урон по области, разрывая в клочья слишком близко подошедших врагов и представляя собой огромную опасность в ближнем бою.

Разорители Ракарта (колесница бичевателей — знаменитый отряд)

Разорители Ракарта — лучший из лучших отрядов бичевателей Клар Каронда. Это отряд для борьбы с крупными целями: колесничие вооружены смертоносными колючими сетями для замедления врага и превращения его в легкую добычу.

Вороны Кейна (гарпии — знаменитые отряды)

Гарпии всегда ищут, кого бы сожрать, а Вороны Кейна — самые прожорливые из гарпий. Они восстанавливают здоровье за счет нанесенного урона, повышая свою живучесть, повергая войска противника в ужас и осыпая его внутренностями недоеденных жертв.

Additional information

DO NOT MISS HITS, ORDER FROM US))

Instructions for activating the key on Steam:

1. Download and install Steam http://steampowered.com/download/SteamInstall.msi to register the account on Steam.
2. Click the «Add game — activate via Steam» button and follow the instructions. After activation, the game appears in the list of games and you can download it.
3. Download and after the full installation run and play.

IMPORTANT: After activating the serial key in steam, the key becomes invalid, i.e. You can not use it again.
MUST remember, but better write down all the details of your account! Without them, you will not be able to access the activated games in the future.

Dear customers!
We will be very grateful to the positive response!
Thank you very much, Your GameCode.

Ссылка на основную публикацию
Статьи c упоминанием слов:

Adblock
detector